måndag 1 mars 2010

CHARMTROLLET GINNI!
En så lycklig hund Ginni är! Hon lyser av glädje och kärlek när hon är i mattes famn. Hon var inte lika lycklig att sitta ensam framför kameran men med lite bus och lek och godis så gick det fint. Skulle så gärna vilja ha en hund men min katt Matti säger strängt ifrån och så får det bli så länge. Därför blir jag så glad när jag får fota en hund som Ginni som gärna vill sitta i knät hos fotografen och jag passar på att kela massor förstås. Men matte Kristina är förstås nummer ett och det går väl inte att ta miste på när man ser bilderna!!!





1 kommentar:

  1. Va trevligt skrivet! Bilderna blev verkligen jättefina och mitt album med många fler bilder än du visade här blir ett minne för livet på min lilla kompis- och älsklingshund. Kram från Kristina.

    SvaraRadera