lördag 15 augusti 2009

Guld är allt som glimmar i Kopparberg!
Jo men... jag har varit och vaskat guld och nog hittade vi några korn...men mest det blå guldet för blåbär var det fullt av och stora som jordgubbar (nästan) var de.
Trots att vi inte hittade någon stor goldnugget så blev vi bitna av glimmet i pannan så fler äventyr väntar. Men varför tog jag inte med mig kameran!!!
Å så har jag jobbat också förstås. För några veckor sedan bar det iväg till Bålsta och Yttergrund Kyrka för att fotografera Philip och Erikas bröllopsporträtt. Vädret var toppen dvs lite dis men mest sol och jag hittade en jättevacker äng där vi tog de flesta bilderna. Brudparet är på bröllopsresa så de har inte sett bilderna men ni får en liten förtitt.
Stort Grattis till Philip och Erika!




********
Och så var det party i studion när vännerna till Martina ordnade möhippa med temat "Top model". Först drog vännerna iväg med Martina till Myrorna för att hitta något snyggt plagg, sedan blev hon sminkad och så var det min tur att fotografera modellbilder på Martina. Hela möhippan skulle liknas top model med "Tyra Mail" och så utrösningen förstås. Men Martina vad en så duktig modell så hon blev inte utröstad och blev "Top Model" innan kvällen var över.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar